Kriisiinfotelefon 1247 pakub nüüdsest ka psühholoogilist esmaabi

27. Märts 2020
pilt

Häirekeskuse kriisiinfotelefon 1247 pakub nüüdsest elanikkonnale ka psühholoogilist esmaabi. Abi osutamiseks tehakse koostööd sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefoni 116 006 spetsialistidega.

„Teame, et pikaajalisel pingeseisundil võib olla laastav mõju meie vaimsele tervisele. On väga oluline pakkuda tänases eriolukorras inimestele tuge ja suuniseid, kuidas kriisis enda ja teiste vaimset tervist hoida,“ rääkis sotsiaalkindlustusameti ohvriabi talituse juhataja Mari Tikerpuu ning lisas, et kui keegi kahtleb, kas helistada või mitte, siis tuleks igal juhul helistada ja spetsialistiga rääkida.

Samuti on oodatud inimeste kõned, kes on mures oma lähedaste pärast ning soovivad arutada, kuidas pakkuda neile paremat emotsionaalset tuge. „Eriti soovime olemas olla esmareageerijatele, kes peavad igapäevaselt toime tulema suure töökoormusega ja lähedastest eemalolekuga,“ rääkis Tikerpuu.

Häirekeskuse kriisiinfotelefon 1247 vabatahtlike toetavad ja aitavad kõnedele vastata sotsiaalkindlustusameti ohvriabi osakonna töötajad.

  • 1247 telefoni teel pakutakse psühholoogilist esmaabi kõikidele abivajajatele
  • Helistama on oodatud teiste hulgas ka esmareageerijad, kes vajavad tuge ja abi stressiga toime tulemiseks
  • Inimesi nõustatakse 24/7 eesti, vene ja inglise keeles
  • Neid inimesi, kes ei soovi või ei saa helistada, nõustatakse ka veebivestluse teel aadressil www.palunabi.ee