Randvere päevakeskuses toimusid meeldejäävad kohtumised

6. juuni 2024

Randvere päevakeskus alustas uut hooaega 4. jaanuaril ning hooaja lõpetamine toimus 30. mail.

Aasta alguses vaatasid päevakeskuse ringid üle oma tegutsemisajad ja mina teavitasin eesootavatest üritustest. Neid oli hooaja jooksul omajagu.

Uudishimu on meis igaühes ja nii kutsusime Viimsi hoolekandekeskuse koordinaatori Marje Plaani meile külla, et ta jagaks oma reisimuljeid Uus-Meremaal käimisest. Silma rõõmustasid kaunid vaated sellest muinasjutulisest kaugest maast, kuhu vähesed on jõudnud.

Hooaja jooksul mõtlesime ka enda tervisele ning kuulasime loengut "Esmane abi, kui midagi tervisega juhtub, üksi kodus olles." Head õpetused, meeldetuletused ja praktilised näited olid  vajalikud. Unerežiimist tegi näitliku loengu lektor Timo Oja. Õpetust uinumiseks tuli mitmeid.

Veebruaris tähistasime Eesti Vabariigi 106. aastapäeva. Meiega oli Trivimi Velliste oma laialdaste teadmistega. Meeleolu lõi muusik Jaan Kirss.
Lisaks toimus ka mitu väljasõitu. Külastasime KUMU kunstimuuseumi, kus oli näitus „Identideedimaastikud“ ja Konrad Mägi maalid.

Maikuus, kui ilm oli päikeseline, külastasime Niguliste kiriku vaateplatvormi, kust avanes ainulaadne vaade igast ilmakaarest Tallinnale. Giid tutvustas meile Niguliste kiriku "elulugu".

Samuti on teater see, kus rõõmuga käime. Sel hooajal käisime Rakveres vaatamas etendust "Madissoni maakonna sillad" ja Pärnu Endlas "Helluse keeles“.

Igakuiselt toimusid Randveres kontsert-etendus, kus peame meeles kuu sünnipäevalapsi. Sellel hooajal esinesid: TRIO NATURALE, Tõnu Raadik ja Endel Valkenklau, Jaan Kirss, Jõelähtme rahvamaja akordionistide ansambel, Haabneeme kooli 1.–4. klassi laulu- ja tantsulapsed Kairi Lehtpuu juhendamisel.

Randvere seeniortantsurühm Kobarake ja lauluansambel Kibuvitsalill ning sõnaseadja Helgi Sard käisid andmas kontserti Jõelähtme rahvamajas ja rõõmustamas pansionaat Pihlakodu seeniore oma lauluga.

Hooaeg oli meeldejääv, pakkudes seenioridele Randveres üheksas ringis tegutsemist vaimu virgutamiseks ja suhtlemiseks. Hooaja lõpetame 30. mail ühise väljasõiduga Anija mõisa. Kohtumiseni septembris!

Haabneeme ja Randvere päevakeskuste kohta leiab infot kodulehelt viimsihoolekandekeskus.ee.